مجله آموزشی خانواده ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی خانواده ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

فروشگاه استوک لپ تاپ و لپ تاپ استوک مایکروسافت

  • هارد لپ تاپ
  • حافظهٔ رم: ۸ گیگابایت
  • حافظه ذخیره سازی: ۱TB SSHD - ۲TB RAID0 SSDs + 1TB SSHD
  • Acer Swift 3
  • قدرت سخت افزاری محدود
  • کیفیت بلندگوها تنها متوسط است
  • فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت
  • پردازنده: Intel Core i5-3437U, 22nm, AES, Anti-Theft, Turbo bis 2,9 GHz

شرکت HP با طراحی و سخت افزار فوقالعاده سعی در عملکرد طولانی مدت لپتاپهای خود را دارد. لپتاپ گیمینگ Pavilion 15-dk2085ne با دوام طولانی باتری، طراحی ساده، میزان حاشیه کم لبه است. در یک کلام، لپتاپ Pavilion 15-dk2085ne یک لپتاپ گیمینگ تمام عیاراست. این لپتاپ با ابعاد 36×25.6×2.34 سانتیمتر و با وزن 2.28 کیلوگرم قابل حمل است. این لپتاپ با داشتن نسل 11 پردازندهها، انجام سریعتر امور را برای شما تضمین میکند. کارت گرافیک مجزا 4GB، مدل NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti، از دیگر مشخصات این لپتاپ بینظیر میباشد. فروشگاه استوک لپ تاپ نمایشگر گسترده با پنل ضد نور خورشید و مات، با میزان روشنایی 250 نیت برای مطالعه، کار و بازی در ساعات بالا بسیار مناسب است. صفحهنمایش در لپتاپ 4H6L2EA با روکش مات، صفحه نمایش بسیار شیک و جذابی بهنظر میآید. صفحهکلید این لپتاپ در اندازه کامل ارائه میشود. کیبورد آن دارای نور پس زمینه acid green میباشد. این لپتاپ گیمینگ بینظیر از قابلیت پشتیبانی از فرامین چند لمسی نیز بهره میبرد.

  • چه راه حلی برای خرید لپ تاپ ارزان وجود دارد؟
  • Google Pixelbook Go | لپتاپ دانشجویی
  • برند لپ تاپ شما
  • صفحه کلید RGB LED

برای این لنز از حلقه زوم بزرگ و بسیار روان استفاده شده است. موتور فوکوس آن DC بوده و حداقل فاصله فوکوس نیز 150 سانتیمتر ارزیابی شده است. برای خرید لنز دست دوم، دو برند ژاپنی نیکون و کانن توانسته اند گوی سبقت را از سایر رقبا بربایند و طرفداران زیادی نیز در کل دنیا دارند. در صورتی که دوربین انتخابی شما از نوع DSLR باشد بسته به کاربری دوربین می توانید لنز دوربین را تغییر دهید. برای داشتن یک دوربین عکاسی همیشه نیاز نیست که محصولات نو خریداری کنید. لنز قطعه بسیار حساسی است بنابراین در زمان خرید باید بررسی شود که لنز دچار آسیب یا ترک نشده باشد. می بایست بررسی صورت بگیرد که بدنه لنز دارای خراش نباشد. همینطور یک سری دکمه روی لنز وجود دارد که شامل AF/MF است که باید از عملکرد آن اطمینان حاصل شود. با بررسی گشودگی دهانه دیافراگم لنز به این نتیجه می رسید که لنز مورد نظر چقدر کیفیت دارد و چطور مورد بررسی قرار گرفته است.

خیلی از مشتریان این سوال را از ما می پرسند. بهترین برند لپ تاپ چیست؟ یا بهترین برندهای لپ تاپ در سال 2022 کدام هستند. واقعیت این سوال، خیلی سوال سختی است. واقعا ما چیزی بنام بهترین برند لپ تاپ شاید نداشته باشیم. این سوال مثل این می ماند که بپرسیم بهترین برند خودرو چیست. ایا کسی می تواند با اطمینان بگوید. بنز، فورد، تویوتا، پورش، فراری ووو کدام یک بهتر است. مطمئنا باید به این سوال با یک سری سوال دیگر پاسخ بدهیم. اول اینکه بودجه شما چقدر است. ایا من که پول یک پراید را دارم. می توانم دنبال بنز باشم. سوال دیگر این است. که چه کاربردی مدنظر شما است. ایا وقتی بین خانه و مدرسه می خواهید بروید. یک فراری با امکانات انچنانی و سرعت 300 کیلومتر در ساعت برای شما مناسب نیست. شاید یک سدان معمولی اکی باشد. شما باید مشخص کنید. برای بازی،حسابداری، کار طراحی، ترید یا مهندسی نیاز به لپ تاپ دارید. هر کدام از این موضوعات نیز انواع لپ تاپ ها با مشخصات خاص برای آنها تولید شده است.

GPU Rendering از کارت گرافیک استفاده میکند. GPU اخیراً به دلیل تصاویر سه بعدی دقیق و نتایج خوب در دنیای سه بعدی محبوبیت پیدا کرده است. موتورهای رندر GPU در بسیاری از موارد بسیار سریعتر هستند.GPU مقدار از بار پردازش را از CPU میگیرد و به رایانه این اجازه را میدهد تا به راحتی کار کند. ۲- آیا لپ تاپ گیمینگ برای رندرینگ و معماری نیز مناسب است؟ به طور خلاصه، یک لپ تاپ گیمینگ به شرط اینکه دارای کارت گرافیکی قدرتمند باشد برای بیشتر رندرینگ های سه بعدی مناسب است. لپ تاپ استوک مایکروسافت  توجه داشته باشید که در لپ تاپ های بازی پردازنده از اهمیت بالایی برخوردار نیست. پس لپ تاپ های بازی، پردازنده و یا سی پی یوی قوی در اختیار ندارند. ۳- برای انجام کارهای گرافیکی و معماری خرید لپ تاپ گزینه مناسبی است و یا کامپیوتر دسکتاپ؟ در سال های اخیر لپ تاپ ها با مدلهای قدرتمند جدید، پیشرفت چشمگیری را داشتهاند. 1. یکی از بهترین مزایای یک لپ تاپ قابل حمل بودن آن است.

1080 پیکسلی، عمر باتری 8 ساعته و وزن 1.5 کیلوگرمی اشاره کرد. شرکت ایسر یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لپتاپ محسوب میشود که تاکنون مدلهای مختلفی را معرفی و عرضه کرده است. یکی از محصولات کارآمد و البته خوش قیمت این برند تایوانی، اسپاین وان نام دارد. نوت بوکی با قیمت کمتر از 300 دلار که بدنه باکیفیتی داشته و مشخصات مطلوبی برای آن در نظر گرفته شد. اسپاین وان با حالت ترکیبی 2 در 1 و صفحه نمایش لمسی با سطح فشار 1024 به مشخصاتی چون پردازنده سلرون اینتل، حافظه رم 4 گیگابایتی مجهز است تا بتواند برای کاربری روزمره سریع باشد. عمر باتری این لپتاپ هیبریدی از 7 ساعت عبور نمیکند و برای کارهای روزمره کارآمد است. 1080 پیکسلی، عمر باتری 6.44 ساعته و وزن 1.2 کیلوگرمی میشود. لپتاپ Flex 6 11 لنوو یک گزینه کاملا مقرون به صرفه محسوب میشود که از شاسی 0.7 اینچی برخوردار است و با حالت دو در یک و صفحه نمایش 11 اینچی، میتواند تجربه کاربری خوبی رقم زند. این نوت بوک عمر باتری 9 ساعتهای دارد و ساعتها افراد میتوانند با آن انجام کاربری روزمره خود بپردازند.

استفاده از این پردازنده به این معناست که دستگاه شما از پس سنگینترین بازیها و رندرها برمیآید. در کنار این پردازنده، ما کارت گرافیک چهار گیگابایتی Geforce RTX 3050Ti GDDR6 را داریم که از کارتهای قدرتمند محسوب میشود. این ترکیب در کنار ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه ذخیرهسازی SSD، پاسخگوی سنگینترین و جدیدترین بازیهای روز است. طراحی این لپتاپ بسیار زیبا و با شکوه است. صفحه نمایش ۱۷.۵ اینچی ROG Strix G17 از رزولوشن Full-HD بهره میبرد و نرخ بهروزرسانی ۱۴۴ هرتز آن، تجربهای فوقالعاده از کارهای متنوع به خصوص گیمینگ را برای شما به ارمغان میآورد. این لپتاپ گیمینگ ۲.۳۲ کیلوگرم وزن دارد که به نسبت بسیاری از لپتاپهای گیمینگ همرده، وزن متعارفی دارد و حمل و نقل آن راحتتر است. در اینجا به یک عضو قدرتمند و بالاردهی سری گیمینگ لژیون برند لنوو به نام Legion S7 میرسیم که در بازهی قیمتی ۵۰ میلیون تومان میتواند یک گزینهی بسیار مناسب و باکیفیت باشد. این لپتاپ با سختافزار حرفهای و وزن ایدهآل، مناسب امور گرافیکی سنگین، مهندسی با پردازش بالا و خصوصاً بازی است. ضخامت این دستگاه ۱۸.۹ میلیمتر و وزن آن ۱.۹ کیلوگرم است که اعدادی بسیار مناسب برای یک غول محسوب میشوند. لپتاپ Legion S7 از پردازندهی Ryzen 7 5800H برند AMD استفاده میکند که جزو پردازندههای رده بالای AMD محسوب میشود و از قدرت پردازشی و محاسباتی بسیار بالایی بهره میبرد. استفاده از این پردازنده به این معناست که دستگاه شما از پس سنگینترین بازیها و رندرها برمیآید. در کنار این پردازنده، ما کارت گرافیک Geforce RTX 3060Ti GDDR6 را داریم که از کارتهای قدرتمند محسوب میشود. این ترکیب در کنار ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی SSD، پاسخگوی سنگینترین و جدیدترین بازیهای روز است.

این شرکت همچنین چندین شرکت فناوری را به دست آورده است. ازجمله این موارد میتوان بهIBM، Motorola Mobility و Fujitsu اشاره کرد. Lenovo، دقیقاً مانند ایسوس OEM و سازنده برخی از محبوبترین تلفنهای هوشمند، رایانههای شخصی، رایانههای لوحی و تلویزیونهای هوشمند است. لنوو به خاطر محبوبترین لپتاپهای خود معروف است که چند مورد از آنها عبارتاند از: ThinkPad IdeaPad، یوگا و لژیون. همچنین لنوو سازنده خطوط دسکتاپ ThinkCentre و IdeaCentre است. Lenovo بر اساس فروش واحد مارس 2019 خود، بزرگترین فروشنده رایانههای شخصی در جهان است. این به این معنی است که در حال حاضر محبوبتر و بزرگتر از ایسوس همچنین با محصولات قابلتوجه بیشتری در بازار است. برخی از محبوبترین لپتاپهای Lenovo مدلهای Lenovo ThinkPad X1 Carbon، Lenovo Yoga C940 و Lenovo Legion Y740 هستند. حال که شما تصور تقریبی از تاریخچه این مارکها دارید و با کشورهای سازنده و برخی از ویژگیهای این شرکتها آشنا شدید بهتر است عمیقتر به مقایسه لپتاپ لنوو و ایسوس بپردازیم. درحالیکه ایسوس و لنوو در بازار لپتاپ رقیب یکدیگر هستند و هر یک سعی در جلب مشتری دارند، اما مواردی وجود دارد که آنها را در یک رده قرار میدهد.

  • انتخاب رنگ مشکی 1 بدون گارانتی, مشکی 2 با گارانتی
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت - 2 ترابایت اساسدی
  • AMD Ryzen 9-4900HS : CPU
  • نوع حافظه داخلی HHD
  • ROG - Republic of Gamers
  • لپ تاپ استوک گرافیک دار

از این دسته می باشند. لپ تاپ های بین 5 تا 10 میلیون که امکان خدمات اینترنتی، نرم افزارها و محاسبات نیمه سنگین را به کاربر خود می دهد. لپ تاپ های سری X کمپانی ایسوس را می توان جزو این رده از لیست قیمت لپ تاپ دانست. بازه قیمتی بین 12 میلیون تا 18 میلیون با کیفیت بالا و سخت افزار قدرتمند جهت اجرای نرم افزار و بازی های سنگین مناسب است. در این رده لیست قیمت لپ تاپ، سری N شرکت ایسوس قرار می گیرد. بازه دیگر لیست قیمت لپ تاپ بین 12 تا 20 تومان است. برای کاربرد های تخصصی تولید می شود. سیستم هایی مناسب این رده، سری های G و ZenBook کمپانی ایسوس، سری های P و GP برند MSI و V15 شرکت ایسر می باشد. و در آخرین بازه لیست قیمت لپ تاپ های بیشتر از 20 میلیون تومان می باشد. این مدل نوت بوک ها برای کاربران تخصصی از قبیل گیمر ها با ویژگی های منحصر به فرد تولید شده است. در این رده هر شرکتی با طراحی و تولید لپ تاپ های خاص و کلاس بالای خود اوج طراحی، قدرت و .. را به رخ سایر شرکت ها کشیده است. لپ تاپ سری GT و GS شرکت MSI از این نمونه ها هستند. خریدی مطمئن و با آگاهی داشته باشید.

  • ذخیره سازی: 256 گیگابایت SSD M.2
  • منطقه آزاد چابهار
  • روی دکمه Start ویندوز راست کلیک کرده و به Event Viewer بروید
  • سری پردازنده: Core i5

در آزمایشات انجام شده، شرایط برای انواع پردازندهها همسان بوده است. بیشتر از چه نرمافزاری استفاده میکنید؟ لپ تاپ را برای چه کاری لازم دارید؟ چه شغلی دارید و نیازمند چه نرم افزارهایی هستید؟ اگر بخش زیادی از کار شما با نرم افزار است، مخصوصا برنامههایی که قدیمی هستند، باید اطمینان حاصل کنید با مشخصات لپ تاپهای امروز سازگار باشد و در نصب و ران شدن آن به مشکل نخورید.قیمت لب تاپ hp zbook  برای مثال در مک بوکهای کمپانی اپل که محصولات خوبی دارد، نرم افزارهای شما با سیستم عامل مک او اس اگر همخوانی نداشته باشد، برایتان مشکل ساز خواهد بود. سیستم عامل جزء مشخصات مهم در تهیه و خرید لپتاپ است. سیستم عامل ویندوز سازگاری خوبی با دستگاههای دیگر دارد. کروم او اس با نام لاتین ChromeOS بر روی کروم بوکهای گوگل اجرا میگردد. به منظور داشتن سیستم رایانش ابری معروف و شناخته شده هستند. اگر شغل شما به گونهای است که از نرم افزار جی سوییت استفاده میکنید و یا به دنبال سیستمی ارزان قیمت برای انجام دادن کارهای ساده هستید، بهتر است به لپ تاپ HP مدل کروم بوک 11 توجه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد